AVIO Produkter

AVIO ED

Gir fullstendig oversikt over bedriftens status. Enterprise Desktop fungerer som backoffice for datakasser (POS) og er vår basis for kjedestyring- og konsernoppsett. Løsningen leveres i et utall bransjespesifikke versjoner.

Enterprise Desktop er, som navnet tilsier, en programvare som gir full oversikt over bedriftens status. Det er en kraftfull ERP og CRM løsning, som gir deg en live puls av hva som skjer i bedriften til enhver tid. Den fungerer som backoffice for datakassene (POS), og er basis for kjedestyring og konsern-oppsett.

AVIO ED leveres i Basic, Premium og Custom versjon, avhengig av kundens ønsker og behov. Løsningen leveres også i et stort antall bransjespesifikke versjoner, sammen med øvrige produkter i AVIO Business Solutions.

CRM
Tilbud
Ordre
Faktura
Innkjøp
Logistikk
Støtte for multicompany
Live oppdatering
Integrerte tredjepartsløsninger
Telecom (IP telefoni og SMS)
Helpdeskmodul
MPS -Produksjonsstyring
DocCenter
Attesteringsflyt
Tolking
Faktura
Salgsdata fra øvrige AVIO-produkter

Avio ED benyttes som backoffice for andre Avio-produkter, samt tredjepartsløsninger.

AVIO Basic

AVIO Basic er en enkel og prisgunstig løsning for mindre bedrifter. Pakken har alle de grunnleggende funksjonene, men kan utvides med bransjespesifikke moduler.

AVIO Premium

AVIO POS Premium inneholder de samme løsningene som Basic og er utvidet med ordre-, tilbud-, og logistikkfunksjoner.

Kan utvides med flere moduler eller spesifikke løsninger.

AVIO Custom

AVIO POS Custom er løsningen for de kundene som har behov utenom det som ligger i standardløsningene.

Custom baserer seg på de samme funksjonene som Basic og Premium, men skreddersys for hver enkelt kunde, kjede eller gruppering.

Produkter

Top